Dagens pass

Dagens pass gick bra, till det var dags för marklyft. Stången var givetvis upptagen, vi väntade och väntade och tillslut fick vi ge oss och lägga om passet, på hösten krävs det att man är flexibel på gymmet, oerhört mycket mer folk nu än i somras. Men passet flöt på ändå, inget speciellt att nämna, förutom att intervallerna på slutet kändes riktigt bra, inte alls lika jobbigt som sist. Konstigt.












Dagens lunch- Kycklingsallad med mycket kyckling + keso. Dryck - Vatten.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu har jag äntligen fixat lite bilder. Som jag kan ha som verktyg när jag jämför senare. Observera att bilderna är tagna med en dålig iPohnekamera, i dåligt ljus. Kvaliteten blev därefter.










Bild två och tre tagna 25/10 2010 och bild ett tagen 18/10 2010.

Inga fotografiska mästerverk direkt. Men det kommer ge mig mycket att kunna jämföra formen när jag känner att det är dags för nya foton. Inte minst för motivationen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0