Imorgon börjar det!

Imorgon är det dags. Bland annat för ett nytt kostupplägg (som i stora drag handlar om att sänka mitt kaloriintag och ligga runt 2300 kalorier per dag) men även en del ändringar i träningsupplägget. Jag kommer som innan fortsätta med att träna varannan dag, men kommer nu ha ännu mer fokus på basövningarna (knäböj, marklyft, bänkpress osv), och kommer ha stort fokus på att öka i vikt i varje övning. Ett annat nytt moment kommer bli CARDIO. Jag kommer lägga in CARDIO-pass (dvs korta och intensiva intervallpass) efter varannat pass.
Men den stora utmaningen kommer att bli att hålla sig till kosten, då jag det senaste året har ätit väldigt mycket och ofta. Återkommer under morgondagen med bilder på dagsformen och en redogörelse efter mitt pass imorgon kväll.
Ser att bygget av det nya Malkarsgymmet är i full gång, och att de bland annat kommer ha ett rum med TRX-redskap. Det låter spännande och man längtar lite till öppningen i januari!
Att hålla igen på kalorierna kommer minst sagt bli en utmaning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0