Vilodag

Mina axlar har varit allt annat än fräscha idag, men det är väl så det ska kännas dagen efter ett hårt och bra axelpass.

Dag två på kostschemat och jag tror nog att detta ska gå vägen, dock så är jag hungrig hela tiden. Detta trots att jag äter nästan lika mycket som innan, tänk att lite omfördelning kan göra så mycket..
Det börjar bli dags för en liten beställning snart, bland annat så börjar burken med Omega 3 bli tom.

Bilderna på dagsformen dröjer tills imorgon kväll.. Har kommit på att det är oerhört svårt att ta kort på sin egna rygg, så jag får ta hjälp av min träningspolare imorn innan passet.

Imorgon är det ben som står på schemat, jag hoppas på att kunna köra iaf några reps på 120 kg i knäböjen. Det återstår att se. Vi ska även avrunda passet med CARDIO. Det ska bli mycket intressant..


Ska få i mig en proteinchockladpudding innan läggdags, så det är bäst att jag sätter igång med det..

Morgondagens utmaning: 120 kg eller ej?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0