06:00

12,5 grader och ösregn för tillfället. Måtte det bli bättre väder imorgon..

Klockan ringde 06:00 idag. Upp ur sängen, ta tillskott och sedan en halvmils promenad. Efter promenaden ägnade jag mig åt stretching i 10 minuter, något jag börjat göra allt oftare. När massören för två månader sedan sa att jag var stel som ett kylskåp och att 'detta var bland det värsta jag sett' insåg jag att något var tvunget att göras. Nu är jag långt ifrån lika stel..

Idag kommer Erik till Kalmar och imorgon är det dags. Han hämtar mig klockan 06:15 för vidare avfärd till Karlskrona och Långö där tävlingen äger rum. Alexander ska också följa med på morgonen och han har med sig sin systemkamera för att föreviga dagen.


Bild från i höstas @ 78 kg. 6 kg mer än idag och ungefär 9,5 cm centimeter mer i midjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0