Aha, okej.

25 grader och sol och jag har dragit på mig en förkylning, märkligt. Jag som nästan aldrig är förkyld och så blir jag det när det är som varmast ute. I vilket fall som helst trotsade jag förkylningen och åkte till Borgholm och solade och badade idag på min lediga dag. Man är rätt bortskämd med att ha nära till Öland med allt vad det innebär.

Axlar/armar på schemat idag men efter långt överläggande med mig själv kom jag fram till att v i l a var det bästa alternativet idag. Märkligt när jag knappt gjort något annat än att vila de senaste två veckorna. Imorgon kväll hoppas jag kunna köra igen. Jävla förkylning.


Upp 5 kg sedan F5 vilket ger 75,1 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0