Bänkpress + knäböj

Jag maxade bänkpress och knäböj idag för sista gången innan tävlingen. Hur många jag gjorde håller jag för mig själv, men nedan följer en film som visar några repetitioner från både bänkpressen (de sista, tunga repetitionerna) och några i mitten från knäböjen. Bänkpressen körde jag på 72,5 kg och knäböjen på 110 kg. Har jag riktigt flyt på lördag morgon när jag står på vågen får jag ännu lättare vikter på stången. Det vore ju bra.

Ikväll ska jag börja skriva en lista på allt som ska med på lördag, det vore ju tråkigt att glömma något. Eller gör jag det för att försöka dämpa nervositeten. Vem vet.


Kommentarer
Postat av: NitRolution

Ser bra ut! Om du inte redan gjort det så lyssna på BODY radio! http://www.body.se/kategori/radio/ !! Jag har själv börjat lyssnat på några program och det är väldigt inspirerande! Finns även en del F5-killar/tjejer de pratat med och det är kul att höra dem berätta om deras träning!

2011-06-06 @ 09:01:33
Postat av: Henrik

Tack för tipset! Ser intressant ut.

2011-06-06 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0