Bra pump och hamburgare

Tillbaka på gymmet igår och vad skönt det var! Helt otroligt. Jag njöt verkligen varenda sekund och för den oinvigne kan det nog vara svårt att förstå känslan, men som sagt, det var otroligt skönt. Lite skillnad på pump nu och när jag åt mindre..

Jag har skrivit ihop ett träningsschema för de kommande nio veckorna som börjar gälla från måndag. Kommer publicera hela eller delar av det när jag låtit Erik titta på det.

Träning den 20/6

Bänkpress
1x12 60
1x12 60
1x8 60
1x10 60

Lutande hantelpress
1x12 20
3x 12-15 20

Korsdrag i cable
4 set till 15 (10 och 7,5)

TRX Atomic Push Ups
4x12

Mage i cable
4x15

***
Jag ska hjälpa en vän att komma igång med träningen och även ändra sina matvanor. Det är lika kul varje gång jag får möjlighet att hjälpa till. Nu kör vi! YNWA.

***

Kvällsmat: 4x90 gram hamburgare och ett halvt paket bacon. Äter liksom mycket bara för att jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0