Film från debuten

Jag har satt ihop en film från lördagens debut i Fitness Five. Kvaliteten blev inte jättebra, men den funkar. Totalt gjorde jag 72 st repetitioner. 12 st fler än målet.

Ikväll kommer jag avslöja vinnarna i tävlingen jag hade här på bloggen.

En längre text om lördagens tävling kommer antingen ikväll eller imorgon. Håll till godo med filmen så länge.

EDIT kl 20:29: Pga upphovsrättsliga skäl med musiken fungerade inte förra klippet jag la upp. Därför lägger jag nu upp ett klipp utan musik där ni istället får lyssna till den för dagen eminenta speakern.


Kommentarer
Postat av: Ralle

Bra jobbat i helgen Henrik! trevligt att ses :)



vad har du för mål nu ? :)

2011-06-13 @ 16:56:54
URL: http://rallestraning.blogg.se/
Postat av: Henrik

Tjena Ralle!



Grymt kul att träffas i lördags! Jag tycker du gjorde en riktigt bra insats, du ska vara nöjd!

Just nu kommer jag dra ner på träningsmängden lite. Det kommer bli 3-4 pass i veckan framöver och jag kommer öka maten till ca 3000 Kcal om dagen. Jag måste upp i vikt nu.. Vad har du för mål framöver? :)

2011-06-13 @ 18:09:52
Postat av: Ralle

Tack, känner mig rätt nöjd så här i efterhand faktiskt :D man får inte ha för stora krav på första tävlingen!

Du skötte dig ju riktigt bra också, du gick ju förbi dit mål med en hel del reps så att :D



okej bara kötta på då ;)



Jadu, jag tänkte träna på lite halvfart nu framöver till midsommar och njuta av sommaren med vännerna & familjen sen efter midsommar tänkte jag köra en deff igen lagom till semestern ;)men har inga direkta mål förutom att bli ännu bättre till nästa F5 :)



Mvh

2011-06-13 @ 20:21:39
URL: http://rallestraning.blogg.se/
Postat av: Henrik

Ja, vi var grymma helt enkelt! Låter härligt att du ska njuta av sommaren. Det ska jag med göra fram tills lördag då jag börjar jobba.. Nästa år ska vi över 100 reps på F5!

2011-06-13 @ 23:44:27
URL: http://becomestrongsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0