Lyckad debut

Sitter i bilen hem, otroligt nöjd över min insats. Körde 20 dips, precis som målet. Totalt i alla grenar blev det 72 reps vilket var 12 fler än jag trodde, då trodde jag ändå att 60 var ett högt satt mål. Jag har haft en fantastiskt bra dag och träffat mycket trevliga människor. Jag vill tacka Alexander, David och Rickard för att de stöttade mig under dagen. Tack grabbar.

Jag låter några bilder tala för sig själva, sedan kommer en lång redogörelse en annan dag, när jag samlat krafterna.

Dagen i siffror:

Bänkpress - 14 st (mål 11)

Bicepscurl - 13 st (mål 12)

Knäböj - 12 st (mål 6)

Chins - 13 st (mål 11)

Dips - 20 st (mål 20)

Totalt: 72 st repetitioner (mål 60).


Och..

Erik, ditt stöd under resan fram hit har varit helt fantastiskt. Den inspiration du ger mig är ovärdelig.

Tack.



Backstage, med andra deltagare.



Full fart i dipsen.



Uppvärmning innan bänkpressen.



Fullt fokus i bicepscurlen.



Prisutdelning efter dipsen. Till höger om mig är vinnaren för dagen.



Efter tävlingen. Nöjd och belåten.

***
Tack också till MM-Sports.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0