Promenader och sparsamt med mat

Ja, så skulle man kunna sammanfatta mina dagar fram tills lördag. I princip inga kolhydrater alls och en halvmils promenad på morgonen och en halvmil på kvällen. Inrutat men också behagligt.

Imorgon ska jag väga mig och även mäta mig runt midjan. Det ska bli intressant att se hur många centimenter som försvunnit de senaste veckorna.


Tack vare att jag ville hinna hem lagom till fotbollen nu ikväll drog jag iväg en rekordrunda. Jag utnämnde mig själv till världmästare på distansen.


Jag hittade en ny färg på NY-keps idag. En klarblå, väldigt fin. Förr var man nästan själv med att använda dom, men så är det ju knappast längre. Nu finns de i var och varannan butik. På gott och ont. Shortsen på bilden ska användas på lördag.

***
Nu börjar det närma sig, på riktigt. De senaste kvällarna, innan jag har somnat, har jag gått igenom tävlingen i huvudet. Det är många tankar fram och tillbaka. Jag har kommit fram till att det viktigaste på lördag är att förvandla nervositeten till något positivt, få kraft av den. Annars kan det bli jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0