Vinnarna i tävlingen

Igår avgjordes tävlingen jag hade här på bloggen. Vinnare blev David Johansson och Rickard Lavado. Roligt att ni vann grabbar. Tack till er andra som var med och tävlade, det kommer komma fler tävlingar framöver.

De rätta svaren:

Fråga 1:
Hur många smaker finns av MM Sports Body Science caseinprotein? 4: Päronsplitt, vanilj, choklad och mintchoklad.

Fråga 2:
I vilken stad har MM Sports sitt lager och sin fysiska butik? Göteborg.

Fråga 3:
Hur många repetitioner gjorde vinnaren av Fitness Five (herrar) totalt i finalen 2009? 158.

Utslagsfråga:
Hur många Omega 3, Fatburner XX och ZMA-tabletter har jag totalt hemma på morgonen den 11/6? (Sammanlagda siffran). 332.

De flesta hade rätt på dom tre första frågorna, men utslagsfrågan var lite klurigare. Närmast var David Johansson på 174 tabletter och på andra plats Rickard Lavado på 93 st tabletter.

Grattis grabbar, ni får priserna när vi ses!

Kommentarer
Postat av: David Johansson

Underbart att få smaka på segerns sötma, att för en gångs skull i livet känna att man räcker till!

Jag vill tacka alla som stöttat mig genom många tuffa år, utan att jag någon gång fått stå i alla blickars centrum.

Den här segern tillägnar jag er!



Slutligen vill jag tacka och hylla dig Henrik, för ett kanonjobb i helgen och för arbetet med bloggen, som utvecklas varje dag!



Tack för Mig!

2011-06-13 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0