ZOO

Hem från jobbet - andas - en snabb PWO i form av ZOO-godis. Hämta Alexander och sedan till gymmet. Idag körde jag ben - längesedan - men det gick hyffsat. Flugvikter fortfarande, men jag jobbar mig framåt, uppåt eller ah ni fattar..


PWO.

***

Första benpasset på länge


Knäböj - Pass 1
5x5 80

Benpress

4x8 150

Liggande lårcurl
4x8 25

Benspark

4x8 40

När jag satt i bensparken checkade jag in i "Bensparken med Alexander på Malkars, Lindsdal" på Facebook. Fan vad töntigt.

Stående vadpress
1x8 60
3x8 50

TRX-planka
3x1 minut

***
På söndag ska jag, vi köra en minitävling på Friskis i Kalmar. Lite som ett Fitness Five i miniformat med något reglerade regler. Det ska bli väldigt roligt. Framförallt ska det bli spännande att se statusen man besitter för tillfället.

Kommentarer
Postat av: NitRolution

Vilken tid på söndag?

2011-07-01 @ 00:12:09
Postat av: Henrik

14:00

2011-07-01 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0