Julledigt

Äntligen lite julledigt efter några intensiva dagar på jobbet. Det kommer väldigt lägligt, jag känner mig rätt sliten i huvudet faktiskt. Tränade sent igår - var inte hemma förens 23:00 och därför orkade jag inte skriva igår. Jag körde ett ganska lätt bröstpass tillsammans med två polare som nyss börjat träna.

Träning 101222

Hantelpress
1x5 30
1x3 35
1x5 35

Bänkpress
1x5 70
1x2 80
1x3 80

Plankan på boll

2x1 min
1x1,5 min

Hantelflyes
10-15 reps på 10 och 12, 5 kg. Körde 3, 4 set.

Avslutade med lite crunches på boll, cableflyes och vanliga armhävningar. Det känns bra att jag börjar bli stabil på, för mig, tyngre vikter.



Det kommer bli mycket mat, godis och annat som hör julen till de närmsta två veckorna. På onsdag åker jag till London och den första januari vidare mot Liverpool - det lär rinna ner en och annan pint under dom dagarna.. Kost och annat kommer inte direkt ha högsta prioritet dom närmsta två veckorna. Kör ett benpass tidigt imorgon (det är julafton - jag vet..) och ska styra upp två bra pass på måndag och tisdag innan jag drar. Vill önska alla som läser en riktig God Jul och ett Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0