Militärpressutmaningen

Jag tog mig friheten att förstora märket på kepsen lite.


Träning igår och det blev precis sådär avslappnat, spontant och roligt som jag förutspådde. Det är något väldigt speciellt med att träna på lördagskvällar. Vi körde på i över två timmar (för länge jag vet...) men vi hade kul och ville inte sluta och med tanke på att det kändes bra så spelar det ingen roll. Förutom att jag höll på att dra axeln ur led när jag kom ur balans i hantelpressen (och fick slänga 30-kilos vikten i marken) gick passet bra.


Hantelpress axlar - 1x5 25 - 1x30 (en strikt innan jag tappade balansen) - 1x5 27,5

Militärpressutmaningen @ 37,5 kg - 14 - 6 - 3 = 23 st vilket betyder en mer än förra gången. Trodde på fler.

Cablelyft sida - 3x8 5

Dips @ kroppsvikt - 21 - 15 - 10

Stående stångcurl - 1x5 40 - 1x2 45 - 1x3 45

Sedan blev det mycket freestyle. Det blev sittande hantelcurls, hammercurls, pushdown och även en variant på biceps i cabel.


Ledig imorgon - sedan väntar jobb tisdag, onsdag och torsdag. Det är skönt att jobba, speciellt eftersom det underlättar när det gäller att äta på rätt tider. Har en tendens att ha svårt att komma upp på mornarna när jag inte jobbar eller går i skolan..

Om tomten helt oväntat skulle komma med en sånhär skulle jag bli jätteglad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0