Seg och trött

Ont i huvudet, förkyld och det känns som början till feber. Ingen höjdare kanske. Men jag gör det bästa av situationen och underhåller mig själv genom att kolla på fitnessfestivalen från 2008. Man kan inte låta bli att imponeras över vilka otroliga prestationer vissa gör. Jag blir alltid lika taggad till träning och att själv utvecklas när jag ser andra lyckas. Jag håller på att smida på närsta års mål med träningen. Det är viktigt att ha mål uppsatta och känna att man har något att sträva mot. Återkommer med ett inlägg om hur jag ser på träningen för nästa år. NU ska jag ta två ipren och dricka två liter vatten och hoppas på att friskna till. Efter det ska jag köpa godis och ladda för en kväll i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0