Känslan

Känslan på kvällens pass är svårt att beskriva. Har känt den en gång innan, och den är fantastisk. Man känner sig tung och pigg i kroppen och det känns som att man är på sin absoluta topp. Av olika anledningar var jag extremt laddad idag. Därav de goda resultaten nedan. Ge mig den känslan oftare, tack.

Hantelpress
1x5 30
1x4 35
1x3 37,5 (personbästa)

Gjorde även ett tappert försök på 40, men det var för tungt. Nästa gång kanske. I september gjorde jag ett försök på 35 och tyckte det var som att trycka ett berg. Klarade inte ens en.

Bänkpress
1x5 60 (uppvärmning)
2x5 75
1x4 80
1x3 82,5 (personbästa)

Hantelflyes - rak bänk
1x6 12.5
2x8 12.5

Mage i cabel
2xmax 32.5
2xmax 35

Cabelflyes
2xmax 7,5
2xmax 10

Jag har verkligen tagit åt mig av tipset att inte bli för bekväm, och lat. Innan körde jag oftast på de vikterna jag visste att jag orkade minst 5 reps på. Men sedan några veckor tillbaka har jag verkligen gett mig fan på att öka. Det har gett resultat.
När vi var ordentligt utpumpade i brösten körde vi intervaller. Jag körde återigen båda maxruscherna på 18 km/h. Ökning nästa pass.



När jag körde bil ikväll hörde jag en reklam från cancerfonden där man kunde skicka ett sms och skänka 50 kronor. Jag tänkte att 50 spänn är ingenting, och skickade iväg ett sms och fick ett tack tillbaka. Det kändes bra.
Imorgon är det vila. Dagen består utav tenta i marknadsföring vid 9 sedan lunch och efter det ska jag plugga lite till. På kvällen ska jag äta oxfilé på Stekhuset.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0