Äh, fan. Skärpning.

Mmmmm. Var uppe till 04 i lördags och vände alltså på dygnet totalt, då får man fan skylla sig själv. Skärpning från och med måndag, som sagt. Detta är inte kul längre. Passet idag gick fantastiskt jävla skitdåligt.

Chins
5 set och runt 10 repetitioner på nästan alla. Jag måste komma upp i repsantal snart. Helst igår.

Knäböj
5x5 95. Dåligt djup och trött på sista setet.

Benspark
1x8 60
1x8 70
1x8 75
1x8 80

Svårt att misslyckas i denna maskin.

TRX - bålstabilitet
Plankan 1x1 minut och 1x1,5 minut och sidplankan, en minut på varje sida.

Situps med boll
Ett set raka, ett set sneda.


På onsdag kommer
fitnessaim till stan och vi ska köra två pass tillsammans. På onsdag på Malkars Västra och på torsdag på Friskis, som tydligen byggt ut sin gymavdelning. Jag längtar mycket till båda passen och tanken är att vi ska köra igenom F5-momenten. Det ska bli kul att få feedback på utföranden och jag kommer göra allt jag kan för att vara så bra förbered som möjligt.


Köp aldrig MM-Sports Wheyprotein med smak av jordgubb. Efter snart 8 kilo måste jag nästintill trycka ned det i halsen. Härliga måndag.

Köp däremot deras Caseinprotein, päronsplit. Svårslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0