Dagen efter premiären

Ja, dagen efter premiären på vår nya fantastiska arena. Det blev endel öl igår, så idag har jag varit lite trött i kroppen. Efter lite velande bestämde jag mig för att köra ett pass ändå och det gick faktiskt mycket bättre än jag befarade.

Knäböj
1x5 70
1x5 80
1x5 85
1x5 90
1x5 95

Djupa och fina.

Chins med + 5 kg
9
8
8
5
5

Liggande lårcurl
Fyra set till max på mellan 35-45 kg.

Bålstabilitetsövningar i TRX
1x1,5 minut planka
1x1 minut planka
1x1 minut sidplanka på vardera sida

Sidocrunches
2 set

Kommentarer
Postat av: Biffen!

Att träna dagen efter alkoholintag är totalt meningslöst, ger ingenting!

2011-04-13 @ 20:39:19
Postat av: Henrik

Vilken myt. Det enda som är dåligt är att det kan påverka hjärtat och pulsen. Men att säga att det inte ger någonting är helt felaktigt. Troligtvis presterar man inte lika bra som man hade gjort utan alkoholintag med tanke på att kroppen får koncentrera sig på att bryta ner alkoholen istället för att bygga upp kroppen.

2011-04-13 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0