Dubbla pass med trevligt sällskap

Vi har hunnit med att bränna av två pass tillsammans denna veckan, jag och Erik. Idag beslutade vi oss för att lägga till ännu ett pass imorgon på Friskis. Ett gym som imponerade mycket med stora, fina lokaler och bra utrustning.

Jag kommer inte skriva passen i sin helhet, utan låter bilder och en film tala för sig själva. Det som är värt att nämna är väl att jag körde 20 fina dips igår och att dagens pass blev tungt för att jag var ute och firade efter Kalmar FF:s underbara seger igår.


Chins på Friskis & Svettis idag

 

En av tre övningar i cirkelträningen. Sjuukt jobbigt.

Armgång - lite tufft med tekniken i början, men sen gick det bra.


En film från dagens pass på Friskis. Erik kör på bra med armgången, bland annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0