Fredagsträning


















Innan passet idag tvekade jag tio gånger på om jag verkligen skulle träna, av olika anledningar. Bland annat har jag varit både trött och hänging idag. Men när mina kompisar tjatade kunde jag inte motstå och tur var väl det. Efter passet mår jag mycket bättre och jag är glad över mina resultat. Skön känsla!


Knäböj

1x5 100

1x5 100

1x5 100

1x5 100

1x5 100

 

Bra djup och bra utförande. Betydligt mycket bättre än sist.

 

Grabbarna är fokuserade.


Chins

+5 kg

7, 5, 5

+10 kg

3-4 st och en hel del negativa.

 

Rickard öste på med chins.

 

Liggande lårcurl

4 set


TRX bålstabilitet

Några vanliga plankor följt av en minut på varsin sidplanka.

 

TRX

 

Tröja från AV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0