Motiverad, massage och värdig final

Imorgon är det dags för träning med E på Malkars Västra. Vi kommer köra endel freestyle men fokusera på chins, dips, bänkpress och stångcurls. Tidig läggning idag vilket medför tidig uppgång imorgon. Frukost, föreläsning och sedan är det dags. Jag kommer vara mer laddad än på väldigt länge.

Idag bokade jag äntligen tid för massage för att mjuka upp min något stela rygg. Det ska bli mycket intressant då jag aldrig varit på riktig massage tidigare.


På lördag är det träning med kompisar och sedan födelsedagsfest med grillning på kvällen. Eftersom jag älskar grillad mat ser jag mycket fram emot detta. Känns som en värdig final innan en deff som kommer bli mentalt jobbig. På tal om deff, på söndag ska jag handla och tillaga, hör och häpna, 2 kg köttfärs och två lådor kyckling. Mer om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0