Sova?

There's a scar in my head, there's a sea that is red,
There's a feeling I can't explain.
There's a reason for hate, there's a liar to name,
Here's 'THE TRUTH', You should be ashamed.

Well I for one won't let,
Won't let myself forget,
I never will forget.
I don't buy the s*n.
I don't buy the s*n.


Komiskt att jag har svårt att sova idag med tanke på mitt inlägg om sömn häromdagen. Mina ZMA är iallafall i magen och snart ska jag göra som jag brukar när jag har svårt att sova. Lyssna på fantastisk musik. Ett bra exempel är låten med texten ovan. Gym imorgon med bland annat knäböj och chins vilket ska bli oerhört kul. God natt.

Kommentarer
Postat av: Stig helmer

Bra pass idag du hen(rik). Mer fokus på strikta chins innan dagen med D

2011-04-08 @ 14:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0