TRX-kväll och tidiga intervaller

Från nu och fram till badsäsongen kommer fåfängan göra sig påmind iform av att jag ett par, tre kvällar i veckan kommer slipa lite extra på beachformen här hemma med bland annat TRX och lite andra roliga övningar.

Kvällens övningar

TRX ATOMIC PUSH-UP
20
VILA
15
VILA
10
VILA
5
VILA
2

TRX PLANKA
2x1 minut

TRX SIDPLANKA

1 minut på vardera sida

Det finns massor av övningar jag kommer testa framöver. Roligt med tanke på att min TRX mest blivit liggande efter att jag fick tillgång till två på gymmet.


Imorgon kör jag backintervaller klockan 08:00 innan jag rattar bilen söderut för att se KFF spela hem tre nya poäng.

Sidoform i pyjamasbyxor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0