Vill ha


Kommentarer
Postat av: Erik

Modellen är perfekt. Men färgen? Hm... :)

2011-04-28 @ 20:26:52
URL: http://www.fitnessaim.se
Postat av: H

Haha. Jag gillar att stick ut lite.. Eller...? Nej, men jag hittade bara fyra olika färgkombinationer och denna var minst speciell..

2011-04-29 @ 16:13:35
Postat av: Erik

Ja, det är det förvisso inget fel på. Tvärtom. Men Fluid finns (eller fanns?) i massor av färgkombinationer. Oavsett är det en perfekt gymdoja, så vilken färg du än köper lär du bli nöjd.

2011-04-29 @ 18:25:04
Postat av: H

Hehe :) Skämtar bara.. Men detta paret var de enda jag hittade som inte var sjukt speciell färg på. Var köpte du dina? På adidas.com? Dom ser sjukt sköna ut (hur nu skor kan göra det) och lär vara betydligt bättre än de osmidiga jag har idag. 5x5 100 kg på knäböjen idag och det kändes BRA. Djupet var (enligt träningspoolaren) mycket bra och det kändes bra.

2011-04-29 @ 20:23:37
Postat av: Erik

Jag köpte mina på Adidas-butiken korsningen Kungsgatan/Sveavägen här i Sthlm. De kostade 400 kronor paret i vintras och nu ångrar jag att jag inte köpte fler. Annars har säkert Brandos.se ett gäng olika färgkombinationer.



Kul med böjen! Du vet vad jag tror krävs för att du ska fortsätta utvecklas i rätt takt där. : )

2011-04-30 @ 08:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0