Förlust, igen.

Idag med 2-0. Vad ska man säga? Vi är tydligen inte bättre än såhär. Men med lite tur hade vi kunnat få in en boll i andra halvlek så vi hade kunnat börja hota, men det vill sig inte riktigt. Vad detta beror på låter jag vara osagt.

Något som dock fungerar som tändvätska för mig är motgångar som den ovan. Jag blir motiverad till att ta ut min kropp till max och att utvecklas i min träning. Nästa gång jag gör det är på gymmet imorgon klockan 09:00.

Efter mer än tre halvlekar på två dagar gör jag nog ganska rätt i att inte köra ben imorgon.



------

Passet imorgon kommer bestå av
Dips (Ett set till max - sedan 4 set viktade)
Bänkpress 5x5
Marklyft (4 stycken mycket lätta tior)
Stångcurl 

Resten av veckan

Onsdag
Ben på morgonen
Fotbollsträning på kvällen

Torsdag
Chins
Pulldown
Hantelrodd
Mage i TRX

Fredag
Militärpressutmaningen
Hantelpress
Hantellyft sida
Lyft sida i cable
Kettlebells

Lördag
Vila

Söndag
Match

------
På måndag drar jag igång min satsning inför Dips-SM. Det är kul och utvecklande att knåpa ihop träningsschema till sig själv, jag har kommit ungefär halvvägs och börjar bli nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0