Nytt schema - nya mål.

Sådär. NU är jag äntligen helt klar med mitt träningsschema för september månad. Med Dips-Sm i tankarna kommer Dips, axlar och bröst vara prioriterade områden.

Först ut imorgon:

Pass 1 – Axlar/triceps

Dips – 5x5 viktade

Militärpress – 8-7-6-5-4-3-modell

Stående framåtlutande hantellyft sida – 4x10

Knästående pushdown superset cabledrag åt sidan – 4 set

Skallcross – 4x10

1 min concept 2-rodd

 

----

 

Efter fina vitsord från Erik la jag idag in en beställning på MM-Sports Gakkic.

 

"GAKKIC har enligt studier visat sig kunna minska muskeltrötthet, öka muskelstyrka och förbättra återhämtningen efter träningen. Studier har även visat att 45 minuter efter intag av 11.2g GAKIC, gav en genomsnittlig ökning i styrka/prestationsförmåga på 10.5% och en genomsnittlig ökning av kroppens motståndskraft mot utmattning med 28%."

 

Klicka på bilden för mer information och beställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0