Sliten kropp

  • 90 minuter b-lagsfotboll i söndags.
  • 75 minuter a-lagsfotboll igår. Vinst med 2-1 efter mål med 2 minuter kvar, känslan är svår att beskriva för de som inte varit med om det. Framförallt när vi befinner oss i det läget vi gör. Hoppet lever, minst sagt.

Min kropp är sliten.

Framförallt mina ljumskar som skulle behöva åka på lång rehabilitering. Men skitsamma, vi vann den oerhört viktiga sexpoängsmatchen. Det enda som räknas. Vi ger aldrig upp.

---

Snart ska jag möta upp Alexander för ett bröstpass. Idag ska jag även testa på Concept 2-rodd:

- Högsta motstånd - Ro som fan i 1 minut - Läs av hur många meter du kom -

Enkelt och bra.


PreWorkOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0