16

Endast 16 stycken repetitioner i dagens tävling. Jag har gjort typ 15 st med 10 kg extra på träning, märkligt. Jag tänker inte skylla på någonting alls och att jag fick 3 st bortdömda spelar ingen roll. Jag gjorde ett dåligt resultat, helt enkelt. Nu sitter jag på tåget hem efter en fantastisk helg som gett mig oerhört mycket. Motivation, enastående unika matupplevelser och trevligt sällskap. Nu ska jag samla krafter inför för nästa träningspass och nästa och nästa..

Film från tävlingsmomentet återkommer jag med när jag fått den av Erik.


Den lilla frukosten jag lyckades få i mig idag. Vid bordet bredvid satt Anders Lundin.


Backstage vid MM-Sports monter.


"Bicepsmannen" och Rookie Westin, han som senare dömde mig, samtalar bredvid scenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0