Bra benpass

Wow! Det är verkligen skillnad på då och nu. På lite mat och mycket mat. På gainer och inte gainer och på Gakkic/ PWO eller inget av det. Jag gillar känslan!


Ungefär så bra kändes passet idag.


Idag körde vi ben och jag kunde för några veckor sedan aldrig tro att jag några veckor senare skulle köra en tvåa på 125 kg i knäböjen. Men jo, det gjorde jag.


Knäböj 6 set
80 x 5
90 x 5
100 x 5
110 x 3
120 x 2
125 x 2

Liggande baklår

6 set

Stående vadpress i smith
6 set

Sittande benspark

Stretch.

Få övningar, många set. Det är melodin för tillfället.





Jag vill verkligen slå ett slag för MM-Sports Gakkic! Perfekt på högrepsträning, mjölksyran blir som bortblåst. Jag tar den 30-45 minuter innan träning och märker oerhörd skillnad. Finns med eller utan koffein. Jag kör med.

"GAKKIC har enligt studier visat sig kunna minska muskeltrötthet, öka muskelstyrka och förbättra återhämtningen efter träningen. Studier har även visat att 45 minuter efter intag av 11.2g GAKIC, gav en genomsnittlig ökning i styrka/prestationsförmåga på 10.5% och en genomsnittlig ökning av kroppens motståndskraft mot utmattning med 28%."

Gör det du med. För 349:-. Kika här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0