Bröst.

Ligger i sängen och pustar ut efter ett smått magiskt bröstpass. Trots en hektiskt dag lyckades jag ladda om, mycket tack vare Gakkic (med koffein) skulle jag gissa.

Bänkpress

1x5 80 kg
2x3 85 kg
1x3 90 kg
1x1 95 kg

Hantelpress
1x5 30
2x3 36
1x3 38

Bröstmaskin
4 set

Crunches på boll
3 set

Sittande bröstpressmaskin
3 set

Yeah, riktigt nöjd är jag. Jag kör på såhär fram till nyår, därefter kommer jag troligtvis kopiera ett träningsschema från E rakt av. Ett träningsschema där mycket fokus ligger på basövningar och där progressionen (viktstegringen) kommer per automatik.


För bättre sömn: Zink, Magnesium och Vitamin B6



Värt varenda krona. Kika här, eller klicka på bilden.

Kommentarer
Postat av: Lalle

Fan den där Gakkic ska nog inhandlas , verkar vara en chefs produkt :), får maila tomten så han inte kommer med några skit klappar 8].

2011-12-13 @ 09:30:20
URL: http://www.Lalles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0