Måndag

Film från tävlingen. Jag kör till vänster.


Kommentarer
Postat av: Lalle

Tycker du gjorde det bra m8 , svårt med tävlingsdips som vi vet :).

Jag hade nog kört lite fortare men fan vet om dom hade gillat det , starkt att ställa upp m8 , kan bara bli bättre och bättre kör på...

2011-12-05 @ 17:33:40
URL: http://www.Lalles.se
Postat av: Henrik

Tack Lalle! Du är alltid lika stöttande, vilket känns bra. Var du där? Kunde tyvärr inte se dig i vimlet. Själv är jag såklart väldigt missnöjd eftersom målet var mycket högre, men den frustrationen fick jag ur mig på gymmet idag! Hoppas allt är bra med dig. Kikar ofta in på din blogg och blir imponerad över din träning. Kämpa på!

2011-12-05 @ 19:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0