"Make your body your machine"

Kvar runt 78 kg och formen ser okej ut, men det kommer bli mycket bättre..

 


 

Roliga saker på ingång hos Malkars Lindsdal. Bland annat TRX och Kettlebells. Stor applåd!

 



Rolig nyhet från Arla. Keso som mellanmål. Under locket gömmer sig en sked och en blanding med hasselnötter, blåbär och tranbär. Den är dock ganska dyr. 17:90 burken.
-----------------------------------
Näringsvärde per 100g:
Energivärde 600 kj/140 kcal
Protein 11 g
Kolhydrat 10 g
Fett 6.5 g
-----------------------------------



Dagens pass då. Mjo, det gick helt okej. Lagom med folk och skön lördagsstämning gav en härlig känsla. Jag var under passet även instruktör till min äldsta bror som börjat träna. Det ska bli kul att hjälpa honom nå sina träningsmål!

Axelpress hantlar - enhands
3x5 17,5

Militärpressutmaningen @ 37,5 kg
9+7+6=22

Hantellyft sida
3x8 8

Hantelryck - TEST
3x8 12,5

Ingen aning om utförandet var okej, men det kändes bra.

Pushdown - knästående

3xmax 20

Stående stångcurl
3x5 35

Dips
1x10
1x5 + 5 kg
1x5 + 5 kg

Stående hantelcurl + Hammercurl
Olika vikter och repsantal. 4-5 set.

Avslutningsvis 10 minuter Crosstrainer.

Kommentarer
Postat av: Erik

Kul med så mycket nytt ute i Lindsdal. Men marklyftställning måste vara en ny uppfinning. : )



Formen ser bättre och bättre ut. Keep it up!

2011-02-27 @ 08:31:47
URL: http://fitnessaim.blogg.se/
Postat av: H

Tackar! Jag kämpar vidare och det känns bra för tillfället. Dock vet jag inte vad de menar med marklyftställning. :) Jag har varken sett eller hört talas om en sådan... Blir spännande att se vad det är när den kommer.

2011-02-27 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0