Fysiskt ansträngande helg

Beställning från MM sports igår. Bland annat var tanken att jag skulle testa deras egna bar. Dessvärre var den tillfälligt slut, så jag beställde Dalblads bar med pepparkakssmak istället. Jag slängde även med Dalblads kreatin och en laddning proteinpulver plus en PWO som ska bli kul att testa. Jag skickade iväg beställningen sent igår kväll och 08:46 idag var paketet packat och skickat. Imponerande.


Ingen träning idag vilket är väldigt skönt efter en fysiskt jobb helg med både träning och inhopp i Nybro Open där vi (Läckeby GoIF) lyckades ta oss till final (vi förlorade dock finalen med 3-1). Men det var en väl godkänd insats!  Träningsvärken efter de negetiva chinsen från i lördags är påtaglig såhär två dagar efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0