Jobbiga böj

Ben igår och fortsatt fokus på den excentriska fasen. Fy fasen vad jobbigt det var och ett par gånger var det nära att det svartnade för ögonen. Vi fortsätter med denna fasen ytterligare några pass.

Gårdagens pass

(4:1)

Knäböj

1x10 70
1x12 80
1x12 80

Boxböj
1x10 80
1x10 80
1x12 80

Liggande lårcurl
(Varvat med några set crunches på boll)
3x 12 25

Benspark
3x 8-12 40-50

Formen är påväg tillbaka efter resan och de extra grammen man la på sig är nu borta. I eftermiddag ska jag köra TRX på Malkars västra. Kör på samma övningar som sist. Tre eller fyra varv beroende på hur trött jag är. Jag väntar nog dock till nästa vecka innan jag beställer en TRX. Kan inte riktigt bestämma mig vilken modell jag ska ha.


Dagsform - 77 kg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0