Lätt träning och veckans brott

Snö är oftast fint och jag älskar att åka skidor. Men när man gått och laddat en hel dag för fotbollsträning och det samtidigt har snöat hela dagen så är det en stor besvikelse att se planen helt snötäckt när träningen ska sätta igång.


Det blev en lätt fotbollsträning idag. Underlaget var total katastrof. Dagens snöande hade gjort planen, om inte ospelbar, så nära därpå. Men vi krigade på och körde lite mer än en timme. Men som sagt, det var en lätt träning och konditionsträningen på slutet uteblev. Synd med tanke på att jag tror de flesta behöver få sig en ordentlig genomkörare i kroppen..



Efter träningen varvade jag ner med Veckans brott på SVT klockan 21:00 och Leif GW Persson gjorde succé som vanligt. Hans arrogans och sylvassa kommentarer är briljanta. Jag har väldigt stor respekt för människor som kan och vet vad dom pratar om. GW är ett geni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0