Nyöppning och personbästa

Tanken var att det skulle bli träning på den nya anläggningen igår. När vi kom dit visade det sig dock att det endast var öppet för rundvandring. Vi kikade runt och jag blev imponerad (även om viss utrustning fattades, typ dipsställning). Vi fick snabbt tänka om och tog oss in till Malkars city och körde ett pass där. Jag lyckades slå PB i marklyft och därefter körde jag boxböj, dipsteknik och många jobbiga negativa chins.

(Bild lånad från fitnessaim)

Vi tog oss in till stan och kontrasterna mellan ny och gammal anläggning var påtaglig.

Marklyft

1x1 100
1x1 110
1x1 120
1x1 130
1x1 140
1x1 145 PB

Boxböj

1x3 80
1x3 100
1x3 105

Dips (så tävlingslikt som möjligt)
2x8

Chins
Ett gäng vanliga och många negativa.

Väldigt kul att få feedback under hela passet och grymt kul med personbästa. På filmen nedan visas mitt personbästa i marklyft och ett set boxböj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0