Sen lördagsträning

Träning på Malkars västra igår kväll tillsammans med jätten. Lite folk på gymmet och det blev en hel del freestyle. Vi körde hantelpress, hantelflyes och testade en del nya bröstpressar. Precis innan intervallerna testade vi TRX sidplanka. Sjukt jobbigt och då stod vi på hela armen - istället för på handen som man annars ska. Vi stod som han står i början av filmen - fast med benen i TRX:en, då.

Hantelpress
1x10 26
2x8 30
1x4 32 *FILM

Hantelflyes
3x8 12



Hantlarna på det nya gymmet är från Life Fitness. Kan inte säga att jag är speciellt förtjust i dom. Tjocka handtag som gör det svårt att få ett bra grepp.

 



Vi ökade intervallerna och körde den andra maxruschen på 2 minuter.

1 min snabb gång
2 min jogg
1 min maxrusch (17,7 km/h)
2 min jogg
2 min maxrusch
(17,7 km/h)
1 min snabb gång
5,5 min jogg


Film nedan på sista setet i hantelpressen. Var riktigt trött då, men tycker det gick helt okej ändå. Lite vingligt i vissa sekvenser kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0