Dagens pass på Friskis & Svettis

Idag hade jag sällskap av både Alexander och Erik på passet och det slår mig ofta att jag aldrig skulle klara av att träna ensam i en längre period, det blir för tråkigt. Jag gick ner lite i intensivitet idag med torsdagens minitävling i tankarna och det blev ett sånt där pass som kändes alldeles lagom.

Är du sugen på att vara med och köra en något modifierad form av Fitness Five på torsdag klockan 10:00 på Friskis & Svettis i Kalmar? Hör då av dig genom att skriva en kommentar nedan.

***
Kvällens pass

Dips 4x10 kroppsvikt.

Militärpress 4x8 30

Pushdown 4x8

Dips på bänk superset med hantellyft sida 4 set

***


Kvällsmat: 450 gram kött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0