Dålig uppdatering...

...vilket beror på tillfälllig tidsbrist och på att min laptop inte fungerar. Ingen uppdatering sedan i onsdags och sedan dess har jag hunnit köra två pass:

  • Torsdag: Rygg stod på schemat och jag tänker varken redovisa eller gå närmre in på det passet. Det var ett pass som verkligen inte kommer gå till historien som något av de bättre.

 

  • Idag, däremot, gick det mycket bättre. Sena lördagspass är något jag verkligen gillar. Bra känsla.

 Vi började med dips och vad bra det gick! 5x5 viktade:

+5

+10

+15

+20

+25

+30 (!)


Vi gick snabbt över till hantelpressen där jag körde 4x8:
22,5 kg

...och efter
det var det dags för knästående pushdown 4 set.

 

Något som säkerligen bidrog till att jag kände mig pigg genom hela passet var att jag drack PWO innan passet för första gången sedan tävlingen.

 

Vi avslutade sedan axlar/triceps med att köra dips på bänk (jag med +20 kg x 10) supersettat med framåtlutad hantellyft sida (7 kg x 10). Denna vända körde vi 4 gånger med minimal vila mellan. Svettigt.

Som avslutning körde vi en knästående magövning i cable, 4 set.

Bra pass som kändes harmoniskt från början till slut.

***
NU:


Caseinprotein. Klicka på bilden för beställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0