Fitness Five, igen.

Vi körde Fitness Five igen och jag var väldigt laddad för att krossa mitt förra resultat (77 repetitioner) och satte ett mål på 90 repetitioner. Riktigt så bra gick det inte utan jag fick nöja mig med 87 st. Helt okej ändå. Både Rickard (100 st) och Erik (122 st) bör vara riktigt nöjda. Imponerande.

Tävlingsvikt: 74,6 kg.

Bänkpress
@ 75 kg: 11 st.

Bicepscurl @ 37,5 kg: 11 st.

Knäböj @ 75 kg: 32 st.

Chins: 13 st.

Dips: 20 st.

Totalt antal repetitioner: 87 st.





Efter tävlingen besökte jag den nya saluhallen för första gången och åt en saftig ryggbiff. Jag gillar saluhallar och hoppas verkligen att kalmarborna tar konceptet till sig.


Kvällsfika: Kladdkaka och kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0