Frågetecken

Jag kom till gymmet, kroppen var full av energi, jag hade sovit bra och alla andra förutsättningar var på topp. Första setet maxchins kändes tungt. Jag vilade några minuter, drog på mig viktbältet och hämtade en femkilosvikt. Körde 7 strikta repetitoner och så PANG. Jag drabbades av en fruktansvärd huvudvärk. Ni som känt något liknande vet vad jag talar om. Synen började fladdra, jag började tappa verklighetsuppfattningen och jag blev rädd. Jävligt rädd.

I söndags, på tävlingen, mitt under sista repetitionerna knäböj fick jag samma känsla. Fast då i en slags lightform. Jag har ingen aning om vad det är eller om det är farligt, men gympasset idag byttes ut mot ett besök på Kronans Droghandel för inköp av Ipren 400 mg. Efter det intog jag ryggläge resten av kvällen och har kollat på en film tillsammans med fina människor. Huvudvärken har släppt något men är fortfarande ganska påtaglig. Fan.


Ett stort frågetecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0