Ingen värk, bara glädje.

Huvudvärken var som bortblåst - kanske beror det på att jag börjat dricka två, tre liter extra vätska om dagarna? Eller kanske på något helt annat. Hur som helst genomfördes kvällens pass utan problem. Rygg idag och det märks tydligt på gymmet att folk gör annat på semestern än att träna. Skönt med lite folk då man får ett helt annat flow genom passet när man slipper anpassa sig efter andra.


Beställning ikväll: Wheyprotein och Body Sciences bars (Strawberry/Lemon och Chocolate/Hazelnut).

Kvällens pass:

Chins
4x8 + 5 kg

Marklyft pass 2
1x5 70
1x5 75
1x5 80
2x5 85

Breda latsdrag
1x8 60
1x8 65
1x8 60
1x8 55

Hantelrodd

4x8 30

Sittande rodd
1x8 60
3x8 65

***
Jag ska dra igång med mina powerwalks snart igen. Dels för att göra av med fler KCAL men också för att jag mår mycket bättre av att starta dagarna med promenader, så de dagar jag börjar jobba vid 10:00 kommer jag köra fem kilometers powerwalk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0