Onsdag.

Promenad på 3 km till - och från - gymmet var ett av stegen i att försöka skärpa till formen lite. Lite för mycket lattjande när det gäller maten på senare tid har satt sina spår. Det håller ett tag, men när man inte längre är nöjd när man ser sig i spegeln längre måste man ändra på något. Sagt och gjort.

Bra pass idag förövrigt och jag hade med mig en kompis som nyligen börjat träna. Utan att gå händelserna i förväg tror jag att han kommer ha träningsvärk imorgon..

Jag kommer fortsätta köra freestyle augusti ut.



Knäböj 5x5
110
110
105
105
105

Crunches på boll
4 set till pain.

Fyra set benspark
50-70

Liggande lårcurl
4 set

TRX
Plankan
Sidplanka, en på varje sida.

Stående vadpress
1x10 60
3x10 50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0