Du är inte den du var


Hemma igen
efter några härliga dagar i Liverpool som har bjudit på mycket skratt, öl och fotboll. Jag har troligtvis konsumerat 7000 kcal om dagen, vilket både känns och syns. Samtidigt som det är otroligt skönt att åka iväg så mår min kropp inte kropp bra av att käka hamburgare eller pizza 3 gånger om dagen.


Idag var jag på gymmet och körde väldigt lätt för att väcka kroppen igen. På gymmet hade en hel del nyheter kommit upp, bland annat TRX och Kettlebells. Imorgon tänkte jag knäppa några bilder och lägga upp.


På tisdag börjar jag en 8 veckors lång deff. Inte nåt jättestort egentligen, men det kommer krävas vissa uppoffringar. Träningen kommer inte heller se likadan ut, utan några justeringar kommer att göras. Mer om detta imorgon.

Jag kan verkligen rekommendera er att läsa här. En väldigt inspirerande blogg som gett mig väldigt mycket.

Dagsform för ett tag sedan. Jag är inte där nu men om några månader ser det ännu bättre ut än på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0