Sen söndagskväll

Vinst igår med 3-1 och äntligen fick jag göra mål, jag satte 1-0 efter 20 minuter. Vi vann matchen rättvist men det var ingen bra prestation. Överlag ganska slarvligt och haffsigt spel ifrån vår sida. Nu var det blott andra träningsmatchen för iår, så det finns tid att jobba på bitarna som behöver förbättras.

Efter matchen blev det bastu och några öl följt av ytterligare några öl i stan. Mycket trevligt. Alltså blev det öl innan Liverpoolresan, men vafan, det var ju trevligt.

Det kommer bli intensiva dagar i skolan både måndag och tisdag, men jag hoppas hinna träna som planerat ändå.

Jag drog iväg en beställning igår på bland annat nattprotein, EAA och lite annat..

MM Sports, bra priser - mycket bra service - MEN fruktansvärt dålig hemsida, design som vore den från 2002 och helt obegriblig layout. Dessutom innehåller den särskrivningar. Där har dom mycket att jobba med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0