Träningsvärk deluxe

Precis som rubriken skvallrar om är träningsvärken från måndages böj och gårdagens fotbollsträning total. Dessutom har jag lyckats dra på mig en förkylning. Med dessa förutsättningar beslutade jag efter moget övervägande att vila idag. Jag har kört fyra dagar utan vila så att köra idag hade varit lite som att skjuta sig i foten. Typ.
Imorgon kommer ett långt inlägg som bland annat kommer handla om disciplin hos människor överlag. Eller snarare bristen på densamma. Jag kommer också skriva lite om mina egna tankar kring träning och även besvara en del av de frågor jag brukar få. From 21/3 kommer jag ändra om en del i mitt kostupplägg. Mer om det imorgon.


Rinexin - en bra kompis i dessa tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0