110503

Kaloriunderskott och därav lite sviktande humör till trots, kvällens pass gick riktigt bra faktiskt. Jag blir stolt när jag tittar tillbaka och ser att för bara några månader sedan var 5x5 115 kg i marklyften långt, långt borta. Om jag drar mig till minnes klarade jag knappt 1x1@100 kg när jag fick kontakt med Erik. Skillnad.


115 kg.

Kvällens pass

Marklyft
Fem gånger hundrafemton kilo. Fem gånger.

Bänkpress
Fem gånger sjuttio kilo. Fem gånger.

Dips
10 @ +10 kg
10 @ +10 kg
5 @ +15 kg
Max @ kroppsvikt

Hammercurl superset kettlebells
3 set på 12,5 respektive 16 kg.

Intervaller
7 st @ 1 min gång på 7,5 km/h följt av 1 min på 16,5-18 km/h.km. Totalt drygt 3 km.


Fullt fokus inför ett av seten i marklyften. NY-keps på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0