Dagen i bilder

Tanken var att vi skulle testa utomhusgymmet i Färjestaden. När vi kom dit började det dock att regna och vi beslutade oss för att köra passet på Malkars, Färjestaden istället. Vi tog dock lite bilder på utegymmet..


Vi inledde med Jesper PT:s mat på Malkars. Kycklingen var god. Det andra som var till var bara konstigt.


PWO @ Ölandsbron.


Rickard tog en titt på det som istället för utomhusgym bör kallas chinsställning, balansgång och stockar. Det var inte alls mycket utrustning egentligen, men syftet - att vara ett komplement för löpare som nyttjar spåret bredvid - är klockrent.


Stockar.


Stubbar.


Rickard testar balansen.


När regnet kom begav vi oss till Malkars fina gym i Färjestaden. Vi hade hela lokalen för oss själva nästan hela tiden och man inser att man har det ganska bra med iallafall tre väldigt fina Malkarsgym inom en radie av 3 mil.



Malkars.


Pump?

Passet i sig är inte mycket att säga om. Jag vägrar ta ordet - vilovecka - i min mun så jag väljer att säga att passen denna vecka är upplagda för att ge kroppen en bra chans att återhämta sig.

Hantelpress - 5 set
Pushdown - 4 set
Armhävningar/hantelcurl - 4 set


Kort, bra och effektivt.


Kalmar FF - AIK 1-0. En ny tid i Kalmar är född. Jag älskar er, oss, vi.

Kommentarer
Postat av: Claes Petersson

Hej!



Kul att se att ni var över i Färjestaden och körde!



Lycka till i Fitness Five-tävlingen!



Kul att läsa om din motivation.

Inspirerar många i träningen, det kan jag garantera.



Keep up the good work!



Claes, Personlig Tränare

2011-05-26 @ 22:06:27
URL: http://www.jesper-pt.se
Postat av: Henrik

Hej Cleas,



Roligt att du har hittat hit! Det är alltid kul att testa lite olika gym och det som är i Färjestaden är verkligen fräscht. Vi hade tänkt att köra på utegymmet först, men tyvärr började det regna så vi körde inne istället. Vi kommer nog åka till utegymmet igen, för chinsräckena var bra (det är inte många ställen i Kalmar som har raka chinsräcken där man kan vara rak med benen).



Tack, jag är lite nervös eftersom det är första gången, men jag tävlar bara mot mig själv.



Angående bloggen så börjar jag få en hel del läsare nu och det är många som kommer och säger att jag motiverar. Det är värmande och otroligt roligt att höra.



Kör hårt med dina klienter så ses vi på något Malkarsgym framöver! (Jag tror att det var dig jag frågade för några veckor sedan om hur mycket stången vägde på Västra, kan det stämma? :)



Ha det bra/



Henrik

2011-05-26 @ 22:42:22
Postat av: Claes Petersson

Hej Henrik!



Stämmer bra, det var mig du frågade. =)



Hade velat ha lite fler saker till utomhusgymmet, t.ex dips-bars m.m

Men man får vara glad för det lilla! =)



Ha det gott så länge Henrik!



//Claes

2011-05-27 @ 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0