Formtopp

Jag känner mig i bättre form än på länge. Kroppen känns pigg, rent visuellt har det hänt otroligt mycket och jag känner mig laddad inför kvällens pass. Nu gäller det att konservera den känslan fram till nästa lördag. Just nu är jag i slutklämmen inför tentan på onsdag och efter det är det total fokusering på Fitness Five hela dagarna. En powerwalk om dagen kommer bli två och jag kommer räkna varenda liten KCAL jag får i mig.


Dagens PW. Från fredag blir det 5,82+5,82= 11,64 km per dag uppdelat på morgon/kväll.


Lunch med Rickard på Café Nilsson idag.


Nyköpt keps. Oväntat?


NU blir det full fokusering på tentan.

***
Som så många gånger förr snappade jag upp ett tips av Erik. Det gäller en iPhoneapp som gör att fotografierna blir lite roligare än de traditionella. Den heter Hipstamatic och kostar 15:- i App Store.

Kommentarer
Postat av: NitRolution

Körde 2st X 40 rep X 8Kg (tröttsamt)! Men såg jag att du gjorde två set med 9 kg (nu måste jag ta mig genom den vikten också)! Arrrgh



Kan tänka mig att du har en kcal-räknare, men annars kan jag rekommendera denna!



http://www.raknakalorier.se/



//Dom

2011-05-30 @ 19:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0