Fredagsträning

Det blev ett väldigt sent pass idag, vi var inte klara innan klockan slog 22:00. Det är en speciell känsla att träna sent en fredagskväll, jag vet inte vad det är. Kanske för att man vet vad alla andra gör i samma sekund som man själv gör framsteg på gymmet? Därför klappar man sig själv på huvudet, i smyg.

Kvällens pass

Chins

10 på kroppsvikt. F5-strikta.

+10 kg. 7 stycken. Mindre strikta.

+ 15 kg. 3 st. Inte alls strikta=fula. FILM

+ 10 kg. 5 st. Lite strikta.

8 på kroppsvikt. Strikta som fan.

Stående rodd
4 x 10 50 kg

TRX reversed flyes superset med hantelrodd 25 kg x 15 på varje sida
4 varv.

***
Väldigt bra känsla idag. Trots tidig uppgång och en stressig dag. Efter passet kollade jag på film och åt godis med två mysiga människor. Vad vågen säger om det? Skitsamma. Den 11 juni väger jag 72,5 kg. Max.

Vi roade oss med att ta lite formbilder idag i gymmiljö. Det börjar faktiskt se lite småtrevligt ut nu..

Filmen visar först mina, sedan Alexanders chins med 15 kg extra.



***
Nu ska jag turbosova fram tills klockan ringer. Ta tillskott --->Powerwalk---> Frukost--->Jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0